راهنمای استفاده از سامانه مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی (LIMS) :

 

راهنمای استفاده از سامانه به دو بخش ثبت در سامانه و ایجاد حساب کاربری و نحوه ثبت سفارش آزمون تقسیم بندی می شود :

 

بخش اول

ثبت نام در سامانه :

1. پس از ورود به سایت آزمایشگاه و انتخاب گزینه ثبت نام در سامانه با صفحه زیر مواجه می شوید.

2.سپس بر روی گزینه "ثبت نام اولیه " کلیک نمایید.

 

 

3.در صفحه زیر مشخصات  عمومی خود را درج نموده  و ثبت نهایی نمایید

 

4.منتظر بمانید تا ایمیل تایید ثبت نام خود را دریافت نمایید (معمولا حداکثر تا 48 ساعت پس از ثبت نام تایید می شود)

دریافت ایمیل تایید ثبت نام به منظور ایجاد شدن حساب کاربری برای شما می باشد و شما از این پس می توانید از گزینه "سفارش آنلاین" از سایت آزمایشگاه وارد حساب کاربری خود شده و اقدام به ثبت سفارش انجام آزمون نمایید.

 

بخش دوم

ثبت سفارش انجام آزمون در پرتال خود  :

1.انتخاب گزینه"سفارش آنلاین"  از روی سایت

2.با استفاده از نام کاربری و رمز انتخاب  شده موقع ثبت نام  وارد حساب کاربری خود شوید

 

*توجه:سامانه به حروف کوچک و بزرگ حساس می باشد!

4.سپس از منوی سمت راست از سربرگ آغاز فرآیند گزینه "ثبت درخواست انجام آزمون" را انتخاب نمایید

5.وارد نمودن اطلاعات کلی شامل :

  • مشخص کردن نوع درخواست از لحاظ بررسی فنی(که در مورد ثبت سفارش از طریق پرتال شخصی می بایست این گزینه انتخاب گردد)
  • مشخص کردن نحوه اطلاع رسانی نتیجه آزمون مانند ایمیل ، پیامک ، تلفن و ...
  • افزودن توضیحات تکمیلی در صورت نیاز

6.وارد نمودن اطلاعات نمونه شامل :

  • کد نمونه(اجباری می باشد و توسط شخص متقاضی می بایست انتخاب شود)
  • تعداد نمونه
  • عنوان نمونه فارسی و یا لاتین
  • تاریخ تحویل دادن نمونه به آزمایشگاه
  • تعداد تکرار آزمایش
  • شرایط نگهداری(در صورت الزام شرایط خاص نگهداری برای نمونه )

7.در نهایت پس تکمیل تمامی موارد مندرج انتخاب گزینه ثبت و ادامه

8.وارد کردن اطلاعات آزمون شامل :

  • انتخاب روش بر اساس آزمون یا استاندارد
  • انتخاب نمونه
  • انتخاب نوع آزمون بر اساس روش انجام
  • انتخاب نام آزمون ، استاندارد و پارامترهای مورد اندازه گیری(توجه! در صورت موجود نبودن استاندارد مشخصی استاندارد داخلی انتخاب شود)

توجه داشته باشید که شما در این مرحله می توانید به ازای انتخاب هر کدام از نمونه های  ثبت شده در مرحله قبل  تعداد نا محدودی از  آزمون را برای انجام انتخاب نمایید.

 

8.انتخاب گزینه ثبت آزمون ها و ادامه

 

 

9.مشاهده اطلاعات پرداخت

10. در صورت صحیح بودن اطلاعات هزینه بر روی  "ثبت نهایی" کلیک نمایید

11.در نهایت ارجاع به پذیرش جهت صدور  پیش فاکتور  و ارسال به ایمیل شما

 

 

12. در صورت پرداخت هزینه قطعی انجام آزمون  فاکتور اصلی برای شما صادر شده

 

13.پس از اتمام انجام آزمون نتیجه آزمون در کارتابل قابل رویت می باشد.

 

14. همزمان نتیجه آزمون به ایمیل و یا شبکه اجتماعی شما ارسال می شود.

 

 

 

 

ثبت نام در سامانه 

خواندن 575 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

تماس با ما

آدرس :ایران-تهران-خیابان ایتالیا - حد واصل خیابان وصال شیرازی و خیابان قدس - پلاک 41

تلفن:982188977101+

فکس: 982188962176+